جی تماس مرکز تماس ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت و همراه و پشتیبانی
انتخاب دموی صدای منشی

نمونه صدای منشی گویا

برای سفارش ضبط صدا تلفن گویا، منشی تلفن، منشی گویا، صدای تلفن ویپ (IVR)

نمونه صدای منشی گویا

برای سفارش ضبط صدا تلفن گویا، منشی تلفن، منشی گویا، صدای تلفن ویپ (IVR) پیام در واتساپ ۰۹۲۱۵۲۱۰۳۲۱  و تکمیل فرم درخواست 

نمونه صدای منشی گویا ثبت نام مدرسه(شماره یک) 

 

کد806 دبیرستان جاوندانه شماره یک
کد۸۰۶ دبیرستان جاوندانه شماره یک

نمونه صدای منشی گویا ثبت نام مدرسه (شماره دو)

 

کد806 دبیرستان جاوندانه شماره یک
کد۸۰۶ دبیرستان جاوندانه شماره یک

تلفن گویا

درخواست مشاوره و خرید جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

منشی تلفن

مشکل دیگر در استفاده از کارمندان خود برای ضبط پیام های سیستم تلفن این است که بسیار کم اتفاق می افتد که هر شرکتی استعدادهای صوتی حرفه ای زیادی در اختیار داشته باشد. ممکن است مجموعه شما یک یا دو کارمند داشته باشد که صدای خوبی دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها در واقع از نظر تلفظ به خوبی صحبت می کنند.

پیام تبلیغاتی

سیستم های تلفن گویا برای مشاغل یک کانال ارتباطی اصلی بین مشتریان و مشاغل است. برای مثال در بسیاری از موارد، تبریک تلفنی اولین چیزی است که مشتری می شنود و اولین برداشت مهم از تجارت شما را ارائه می دهد. صدای ضبط شده ضعیف و با کیفیت پایین برای سیستم تلفن گویا می تواند در تجربه تماس گیرنده تأثیر منفی بگذارد و باعث ناامیدی مشتری شود. سر و صدای پس زمینه، بازخورد میکروفون و آماتورهایی که خیلی سریع یا آهسته صحبت می کنند همه مشکلات عمده ای هستند که می توانند کیفیت ضبط را از بین ب

ضبط منشی گویا را به ما بسپارید.

درخواست مشاوره و خرید جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خرید، فرم روبرو را تکمیل نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دستاورد های جی تماس در تلفن گویا

بدون شک یک مرکز تلفن یا مرکز تماس با یک صدای خاص و خوب برای تلفن گویا تکمیل می شود. ما برای ضبط صدای تلفن گویا و منشی تلفن به شما کمک می کنیم.

۰
رضایت مشتری
۰
کاربران قابل اعتماد
۰
پروژه های انجام شده
۰
جوایز

سیستم های تلفن گویا

یک کانال ارتباطی اصلی بین مشتریان و مشاغل است. برای مثال در بسیاری از موارد، تبریک تلفنی اولین چیزی است که مشتری می شنود و اولین برداشت مهم از تجارت شما را ارائه می دهد.

پشتیبانی و خدمات

ضبط پیام های سیستم تلفن این است که بسیار کم اتفاق می افتد که هر شرکتی استعدادهای صوتی حرفه ای زیادی در اختیار داشته باشد. ممکن است مجموعه شما یک یا دو کارمند داشته باشد که صدای خوبی دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها در واقع از نظر تلفظ به خوبی صحبت می کنند.

عالی ترین صدا

با ضبط صدای حرفه ای، شما گزینه های بسیار بیشتری برای ایجاد صدای کسب و کار خود دریافت می کنید. بنابراین صدا مناسب برای تلفن گویا خود را با کمک تیم حرفه ای تلینا بسازید.

صدای ضبط شده

صدای ضبط شده ضعیف و با کیفیت پایین برای سیستم تلفن گویا می تواند در تجربه تماس گیرنده تأثیر منفی بگذارد و باعث ناامیدی مشتری شود. سر و صدای پس زمینه، بازخورد میکروفون و آماتورهایی که خیلی سریع یا آهسته صحبت می کنند همه مشکلات عمده ای هستند که می توانند کیفیت ضبط را از بین ببرند.